Sunday, February 15, 2009

peh...

Gempak gile kan bdak2 skang ni..
kecik2 dah ade henset sendri...

aku time kecik dulu bkan maen payah lagik nak berhenset..
nak bli henset pown kene pakai dwet sendri..

maybe lah henset skang dah murah...
n maybe gak r mak bapak diorang senang nak kontek diorang...

tapi aku dulu kecik2 xder pown ader henset..
senang je mak bapak aku kontek ngan aku...

mane xnyer..
maen2 depan umah jer...
mak aku skali jerit.. tros frekuense suara sampai kat tlinge nie...
hahahaha....

tapi bdak2 zaman skang ni lagik maju dari dulu...
kecik2 dah ade frenster,myspace, dan ape2 lagik r....
blog sendri pon diorang ade...
mmg gempak!!! gua salute korang...

aku kecik2 nak maen internet pown takut2...
mane xnyer.. kalo rosak komputer mak aku, mapus aku kene marah nanti...
wahahaha...

sedeynye......

tapi xper lah...
sekurang2 nye aku berjaya gak r memfokuskan diri aku ni...
fokuskan diri aku ngan belajar mase kecik2..
kirenya ade merasa jadik top student gak r...
wahahah....(penah ker???)


No comments:

Post a Comment