Sunday, May 10, 2009

lagi sekali jadi...

huhu..
nak dijadikan cite..
aku pun malas nak cite banyak..
ari ni aku kemas2 umah ngan budak2 umah aku..
lepas je kemas2 umah,kitorang plan la nak gi titiwangsa..
semua pown siap2 r..
aku trus gi mandi..pakai baju,sarung sluar..
naek motor pais...huhu..menumpang je..
tapi aku yang bawak motor die...
dah sampai kat setapak tu,motor ok lagik..
huhu,k.l time petang2 kan jem..
so sronok r maen cilok...
time tu plak si leman ade..
raja cilok kat umah aku...
aku pon ajak r die maen cilok..
ngah sedap2 cilok,aku rase motor si pais macam melayangg..
aku dah susapek dah mmg ade yang xkene..
aku pown pergi kekiri..
bile berenti je,aku cek tayar dah pancit...
aduyai...pancit lagik..
naseb baek kedai motor dekat je..
xde rosak aloi bdak pais ni..
hak3...kalo x sian je die...
tukar tiub je dah rm12.
mahal gile,alasan die tiub tu malaysia nye.
patutnye barang malaysia lagi la murah...
siap je pasang sume..kitorang meneruskan perjalanan ke titiwangsa..
huhuh..ape lagik..
beromen la bdak ni antara lelaki dan lelaki..
dah kate kitorang xbawak pompuan kan..
hubungan sejenis r..
hahahahahahaha....
time balik tu lagik best..
aku meneruskan perjuangan cilok mencilok..
samapi lagik sket nak eksiden..
tapi bende tu dah biasa...
rilek saje bohhhh.....
malam ni MU lawan ngan city...
jom tengok sampe menang!!!

No comments:

Post a Comment